četvrtak, 3. studenoga 2011.

Pas iz Toskane



Napokon i jedan video na fotoblogu. Doduše, snimljen DSLR fotoaparatom. Naime, proljetos kada sam kupio Nikon D3100 malo sam krenuo u isprobavanje video mogućnosti (posljednjih godina video mogućnosti na DSLR fotoaparatima i sam kvalitet videa su eksponencijalno porasle). Bio sam u dilemi: koga mogu snimati, a da ne slušam komentare i žalopojke? Logičan odgovor: obiteljski pas, poznat i priznat diljem svijeta - Abba! :)

Tako sam 2-3 dana proveo uglavnom snimajući Abbu po dvorištu oko kuće, pomno prateći svaku facijalnu ekspresiju. Kada sam materijale ubacio u računalo i software za montažu skužio sam da bi se mogao izmontirati kratki filmić o Abbi. Tih sam dana slušao Dream Theater i (tada aktualni) njihov album Black Clouds and Silver Linings. Tada mi je palo na pamet da bi posljednje 4 minute zadnje pjesme mogle biti dobre za montažu ovog remek djela. Tako je 2 dana Abbinog života dokumentirano uz glazbenu pratnju progressive metal banda. Pjesma se inače zove The Count of Tuscany, pa otud naziv videa (a i ovog članka) The Dog of Tuscany.

Inače; video je samo "izrezan" i "složen" onakav kako je snimljen, bez korekcije boje ili slično. Naravno, kvaliteta Nikonovog videa je daleko ispod Canona, tim više što sam koristio Nikonov najjednostavniji DSLR.

Nema komentara:

Objavi komentar