utorak, 15. studenoga 2011.

Neretvanska dolina

Pogled od crkve u Vidu prema Rujnici

Opet sam nekoliko dana bio "neaktivan" na blogu. Nije mi to dobro, poljuljati će se povjerenje ovih, sada već 10-ak čitatelja! :) Nego da se vratim slikama. Prije dva dana sam bio u Vidu naoružan teleobjektivom. Kada god se tamo zateknem pažnju mi privlači pogled na dolinu kojom je to staro selo okruženo. Kada stanem pored crkve i pogledam oko sebe, bude mi jasno što su tamo radili stari rimljani. Nadzireš ogromno područje, zaštićen si na brežuljku, a blizu je rijeka. Lukavo. Ovo je par fotografija koje ne prikazuju ništa posebno, ali osobno volim ovakvu atmosferu; veliko prostranstvo zbijeno teleobjektivom u jedan kadar s malo izmaglice... Neprocjenjivo! :)

Isto kao i prva slika, samo malo ulijevo, prema Metkoviću.

Pogled iz crkve u Vidu, prema Hercegovini. Gornji dio kadra je "zgarište". Svi se sjećaju požara, krajem ovog ljeta, što su stalno gorili kod Vida, zbog čijeg dima su mnogi stanovnici i Vida i Metkovića imali nesane noći.

Nema komentara:

Objavi komentar