subota, 5. studenoga 2011.

Noćna fotografija

Reče mi rođak za ovu sliku: "Metković kao Pariz u noći"

I tako sam ja prije pola godine nabavio mali Nikon D3100 i umislio se da ću svaku večer lutati metkovskim ulicama u potrazi za idealnim noćnim motivima. Zanos me držao cijela dva dana. Kako sam se zanio? Prošlu zimu me izrazito zainteresirao poljski fotograf Martin Stavars, tj. njegovi radovi (http://angelreich.deviantart.com/gallery/ - http://www.martinstavars.com/) pa sam naivno krenuo u noćne avanture računajući da ću dobiti barem približno dobre fotografije kao kolega poljak. Naravno nisam dobio ni izbliza nešto usporedivo s njegovim djelima, ali je zato dovoljno dobro za moj blog. Doduše više kao zanimljivost, nego kao nešto vrijedno na likovnoj razini.

Kao što je moguće vidjeti na gore navedenim linkovima Martin Stavars je odličan fotograf s jasnom vizijom što i kako želi fotografirati, a također i tehnologiju poznaje jako dobro što se vidi u izvanrednim crno bijelim fotografijama s lijepo izbalansiranim tonalnim rasponima. U biti; čovjek korisiti i glavu i stroj. Glavom dobro promisli, a onda aparatom to prenese na "papir". Dok ja ne ponudim nešto slično uživajte u noćnim fotografijama megapolisa Metkovića.

Novouređeni trg kralj Tomislava.

Da nije ove zgrade (u njoj se nalazi poslovnica T-coma - preko puta Mercatora) rekao bi da je 1980.

Nema komentara:

Objavi komentar