nedjelja, 6. studenoga 2011.

Crno bijelo ušće

Zanimljivi su mi ovi oblici i teksture koje učini more u pijesku.

Nakon jučerašnjih noćnih crno bijelih fotografija, danas nastavljam s crno bijelom tehnikom, ali ovaj put s drugom tematikom. Prošlu zimu sam jednom prilikom bio na ušću, mislim da je bila veljača ove godine, i zatekao sam ove prizore. Priroda se poigrala s morem i pijeskom, a i svjetlo i atmosfera su se poklopili s ovim jedinstvenim motivima. Malo šetnje i uhvatio sam 30ak zanimljivih motiva, od kojih je na kraju 11 završilo kao "pobjednici". Tih 11 fotografija sam stavio na svoj profil na devinatArt.com stranici (potražite ih na: http://marinveraja.deviantart.com/gallery/). Ovdje sam sada stavio 6 fotografija iz, kako umjetnici kažu, te serije. (mislim da bi 11 fotografija bilo prezagušeno za jedan post).

Volio bih da mogu nešto više reći o samim fotografijama, ali nažalost, nisam baš stručnjak za takvu filozofiju. Jednostavno sam (opet) bio na pravom mjestu pravo vrijeme i zabilježio sam nekoliko stvarno zanimljivih prizora.

Toliko za sada. Sutra bi mogao, za promjenu, staviti nešto u boji. Hehe.

Pogled s malog ušća na veliko u daljini.

Ovo je jedan snimak obrađen u HDR software-u da bi se izvukao maksimum detalja u temnim i svjetlim
područjima na fotografiji.

Ova je fotografija slična drugoj samo je kadar malo širi.

Rijeka svašta donese do ušća. Ovo deblo još uvijek stoji na istom mjestu (mislim).

Iako su meni sve fotografije drage i posebne na svoj način, ova iz nekog razloga dobiva najviše reakcija.
Uvijek je najkomentiranija na raznim foto webovima, objavili su mi je u časopisu ReFoto iako sam
poslao i ove druge, itd. Baš zbog ove sam shvatio zašto je bitno da ti drugi povremeno kritiziraju radove.

Nema komentara:

Objavi komentar