ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Pozadina za desktop

Smanjena fotografija koju vidite u biti je fotografija veličine 1600x1000 pixsela. Da bi je preuzeli prvo je treba "povećati" klikom na mali prikaz koji vidite lijevo, a potom na uvećanoj fotografiji desnim klikom miša otvoriti izbornik iz kojeg treba odabrati opciju Save image as. Nakon što je spremite na računalo, fotografiju možete postaviti kao pozadinu desktopa. Dimenzije fotografije su u omjeru 16:10, što je omjer velike većine ekrana danas. Također ne bi trebalo biti problema vlasnicima ekrana omjera 16:9 i 4:3 s postavljanjem fotografije na desktop. Napomena za vlasnike ekrana čija je rezolucija veća od rezolucije fotografije: iz nekog razloga web servis koji koristim (Google Blogger i Picasa web albums) mi ne dopuštaju veću rezoluciju. Iako sam probao postaviti fotografiju rezolucije 1920, Google to smanjuje na 1600 pixsela.

Jedna molba (da ne kažem napomena): S obzirom da ova fotografija ima dovoljno pixsela za kakvu-takvu reprodukciju molio bih vas da me pitate tj. kontaktirate putem e-maila (tu negdje u desnom stupcu bi trebao biti moj e-mail) prije bilo kakve upotrebe. Ova fotografija je moje vlasništvo tj. autorsko djelo i iako mi nije na kraj pameti s nikim se lovati po sudovima (osim s Coca Colom, Nikeom, Googleom, itd) bilo bi lijepo kada bi znao gdje se sve koriste moje fotografije. Uživajte u snježnoj metkovskoj "idili"!

Nema komentara:

Objavi komentar