ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Palača pravde

Upravna zgrada TP "Razvitak" - studeni 2010.

S vremena na vrijeme imam običaj prelistati fotografije što sam ih slikao prije godinu dana ili možda dvije, tri. Kako su pred nama Svi Sveti malo sam listao fotografije iz studenog prošle godine, pa sam naletio na ovu fotografiju bivše upravne zgrade TP Razvitka. Ovih dana sam pročitao na stranici grada Metkovića kako su nedavno počeli radovi na rekonstrukciji ove građevine u koju će se preseliti Općinski sud u Metkoviću, Prekršajni sud i Općinsko državno odvjetništvo. Pa kaže tamo da je dovršetak radova planiran za kraj proljeća 2012.

Ne želim prosipati pesimizam, ali imajući u vidu situaciju u državi i gradu čisto sumnjam u te prognoze, tim više što se na rekonstrukciji zgrade Poduha radi već pune tri godine i trenutno je faza vanjskog i unutarnjeg dotjerivanja i kako mi se čini (a barem ja gledam u tu zgradu svaki dan), taman bi ti radovi mogli biti gotovi do proljeća 2012.

Iskreno, meni se ne žuri, ne vjerujem ni da se državi i gradskoj vlasti žuri, ali čemu davati takva obećanja kada su stvarno preoptimistična, ili bolje rečeno nerealna. Čak bi i za njemce ovo bila optimistična prognoza.... Ali onda se sjetim da smo 34 dana od parlamentarnih izbora, da je i naš gradonačelnik u toj utrci i onda sve shvatim...

Najiskrenije se nadam da ću se na proljeće 2012. posuti pepelom, javno se ispričati za nebuloze koje pišem i na ovaj blog staviti blistavu fotografiju metkovske nove Palače pravde!

P.S. Ovo nije HDR, nego samo obrađena fotografija! :D

1 komentar: