četvrtak, 24. studenoga 2011.

Ja i moja osobnost



Prije par dana sam iz znatiželje pokušao snimiti "film" u kojem se ja pojavljujem dvaput. Cijela produkcija i postprodukcija trajale su 30-40 minuta. Video je snimljen u jednom pokušaju; najprije lijevi ja, pa onda desni. Video sam montirao, tj. kolaž složio, u Adobe After Effects softwareu. U određenim trenutcima primjetna je linija maskiranja, ali s obzirom da je ovo uglavnom "istraživanje" nisam se time opterećivao. S drugu stranu teško bi ovo ovako opet odglumio (hehehe... čuj "odglumio"....), a precizno podešavanje svjetline u naknadnoj obradi bi mi oduzelo previše vremena, tako da... Uostalom; bitna je poruka i umjetnička vrijednost. Glede tehničkih podataka; video sam snimio s DSLR fotoaparatom Nikon D3100, s objektivom 17-55mm, pri otvoru blende f/2.8. ISO osjetljivost je bila na 800.

Nema komentara:

Objavi komentar