ponedjeljak, 10. listopada 2011.

Jugo, pa bura

Luka Metković i Lučki most, 9. listopada 2011.

Ovo sam jučer fotografirao dok sam čekao prijatelja. Nakon par dana s južnim vjetrom, protekli vikend je okrenulo u buru, što u toj kombinaciji daje izvanredne oblake, lijepo zaigrane i uvijek drukčije raspoređene. Kako sam već prije pisao, oblaci su mi beskrajno zanimljivi i fascinantni tako da jednostavno ne mogu ne loviti ovakve situacije. Sada dok ovo pišem sjetio sam se jedne fotografije koja je nastala u jako sličnim meteorološkim prilikama koju sam već objavio na mnogo mjesta, pa bi bio red da je stavim i na blog. O toj fotografiji više neki drugi put...

Usput; ova fotografija bi ovih dana trebala biti objavljena i ponuđena za preuzimanje u visokoj rezoluciji na novo pokrenutom portalu grada Metkovića - emetkovic.com kao prvi wallpaper s logotipom eMetkovic.com* portala. Nije sad to nešto veliko, ali kome se sviđa neka izvoli! (taman je gornji lijevi ugao malo zatamnjen i prazan. odlično za onih nekoliko ikonica na desktopu...)

Nema komentara:

Objavi komentar