nedjelja, 2. listopada 2011.

Posjet Splitu



Ovaj vikend sam bio u kratkom posjetu Splitu, pa sam se vratio s par pristojnih fotografija. Ja navalio, kao čovjek iz malog mista fotografirati zgrade i nebodere... Iako mislim da bi mi arhitektura svejedno bila zanimljiva, pa sve i da inače živim u većem gradu (nego što je naš mali Metković).

Ova druga fotgrafija prikazuje istu zgradu kao i prva, samo iz drugog kuta. Nekako su mi zanimljive linje, strukture i oblici ovih betonskih gromada. A crno bijela tehnika mi se čini kao pravi način prezentiranja ovih motiva jer se tako naglask stavlja na sam motiv, dok bi recimo npr. plavo nebo i zeleno raslinje previše odvuklo pozornost s glavnog subjekta fotografije.

Jutros, u povratku sam zastao na gradilištu autoceste kod Kobiljače da fotografiram nosive stupove buduće autoceste. Već nekoliko puta prolazim pored njih i svaki put sam fasciniran masivnošu i impozantnošću tih masivnih gromada koje tako moćno stoje i dominiraju cijelim prostorom u kojem se nalaze. Ovaj put sam morao stati i okinuti jednu fotografiju pa kako god ispala... :)


1 komentar: