nedjelja, 30. listopada 2011.

Cvjetno raspoloženje

Moje poznavanje cvijeća ide do točke da mi je ovo "pinky" cvijeće....
Od prvog dana (konkretnog) bavljenja fotografijom motive i inspiraciju pronalazim u prirodi. Priroda je prilično širok pojam, pa da konkretiziram: pretežno sam fokusiran (svjesno ili nesvjesno) na prekrasne pejzaže, lijepe poglede i vizure, te općenito na grandiozne trenutke koje majka priroda sama servira pred objektiv fotoaparata (npr. dramatični oblaci, zalasci sunca, magla, snijeg, iznenadni pljuskovi i slično).

...ovo mi je žuto cvijeće što još nije procvjetalo...

Klik na fotografiju za veću rezoluciju
U prirodu bi spadalo i cvijeće, međutim, nikada nisam imao previše afiniteta fotografirati te male šarene biljkice. Ne znam zašto. Jednostavno nisam pronalazio izazova u tom fotografskom žanru. Ipak to ne znači da slijepo i bezuvjetno ne želim fotografirati motive takve vrste. Dapače, kada mi se pruži prilika (ili bolje reći kada je prepoznam) rado okinem koju fotografiju. Tako mi se danas poslijepodne ukazala prilika (ili opet bolje reći: uočio sam zrake zalazećeg sunca na puničinom cvijeću, a na sreću sam imao fotoaparat u ruci - hehehe) i uhvatio sam nekoliko lijepih motiva.

...a ovo mi je crveno s dosta zelenog...
Ne bih želio sada filozofirati o fotografiji ili praviti se umjetnikom i prosipati ideje [O tome sam već govorio ovdje], kada sam jednostavno bio na pravom mjestu u pravo vrijeme s dovoljno dobrom opremom (standardno moj mali Nikon D3100) i količinom znanja da uhvatim na senzor fotoaparata ono što je moj mozak vizualizirao prije pritiska okidača.

Ovih par lijepih fotografija je uspomena na posljednju nedjelju u listopadu 2011. :)

Nema komentara:

Objavi komentar