petak, 23. rujna 2011.

Zar nisam u pravu?

Klik na sliku za veću rezoluciju
U posljednjem članku na temu prometnog ludila u mojoj ulici spomenuo sam samoposlužni dućan Studenac i problem s njihovim dostavnim vozilima. Pored svih kršenja zakona (zaustavljanje na županijskoj prometnici), upitne uporabne dozvole (jerbo očito nemaju adekvatan dostavni prostor, tj. parking), mene izludi parkiranje dostavnih vozila na nogostupu, a poseban oblik ludila mi zadaje parkiranje kamiona ispred vrata mojeg dvorišta!! Ove slike prikazuju jedno dosadno poslijepodne u rujnu (22.9.2011.) i jednu sasvim uobičajenu situaciju u ul. kralja Zvonimira.

Klik na sliku za veću rezoluciju
Iako se u normalnom i civiliziranom svijetu ovakve situacije ne bi smjele događati, ipak sam realan i znam u kojem kutku svijeta živim, pa sam spreman na kompromis, kao npr. 2 puta mjesečno ili možda 3 ako sam dobre volje. Stvarno, ne bi mi smetalo da se ovo događa koji put mjesečno. Međutim, ovakve scene se događaju barem 4 puta svaki dan!! I svaki put ista priča, ista svađa, iste gluposti! Prije dvije godine sam u periodu od (samo) dva mjeseca (rujan i listopad) slikavao ovakve prizore kada god sam stigao i prestao sam uglavnom jer sam shvatio da mi ponestaje prostora na hard disku. (za svaku novu situaciju sam spremao 2-3 fotografije u .jpeg formatu). Doslovno se radilo o gigabajtima diskovnog prostora!! Jedan dio tih fotografija još uvijek čuvam. Čisto za potrebe neke bespotrebne i bezizlazne svađe koja ništa neće riješiti...

Poanta cijelog teksta, ovog sada, onog prošlog i svih slijedećih: tko prima plaću, a trebao bi paziti na ove stvari?? Postoji li namjera ili barem želja u gradskoj upravi da se ove stvari reguliraju i dovedu red? Vide li prometni policajci ovakve stvari i poduzimaju li išta poduzimaju po tom pitanju?

Klik na sliku za veću rezoluciju
Da ne bi ispalo da puno pričam i postavljam "glupa" pitanja; što ja trebam učiniti da se ovakve stvari rješavaju? Trebam li ispuniti molbu? Prijaviti se na  policijsku akademiju? Završiti pravi fakultet? Kome se mogu obratiti u lokalnoj samoupravi, a da taj netko želi pomoći meni, običnom građaninu? I ne samo meni nego gradu i građanima ovog grada! Zasada, koliko vidim, samo mogu ovako trkeljati parole po internetu i reći što mislim. A nažalost i to je previše i nije baš preporučljivo...



P.S. Nemam ništa osobno protiv dotičnog "Vuce" (pogledaj kamion na slikama), samo protiv netaktičkog parkiranja. Ali ako se radi o legendi Siniši Vuci, onda ću mu i dvorište otvoriti, pa nek' se parkira kako god hoće! Još ću mu i janjetine donijeti!

Nema komentara:

Objavi komentar