četvrtak, 8. rujna 2011.

Crkva Sv. Franje


Ova fotografija je nastala u siječnju 2008. godine. Za sebe smatram da tada još nisam bio fotograf, jer da bi bio fotograf treba puno više od zujanja po gradu s fotoaparatom. Ja sam tog siječnja 2008. godine zujao po gradu s fotoaparatom. Sjećam se da je taj dan padala kiša, ali se pred sumrak malo i razvedrilo, pa sam uzeo fotoaparat u ruke i krenuo u đir. Uglavnom, ništa vrijedno spomena nisam fotografirao taj dan, osim ovog prizora kojeg sam uhvatio kada sam već krenuo kući. Prolazeći u autu pored crkve svetog Franje na Kladi vidio sam ovo zanimljivo kontra svjetlo koje se probijalo kroz oblake, izvadio fotoaparat i okinuo. Kroz prozor auta.

E sad... Kažem gore u tekstu da nisam bio fotograf... Nije da nisam imao pojma, ali tek sada (3 i po' godine poslije) vidim koliko sam mogao znati i koliko je fotografija slojevita disciplina. Svejedno to ne znači da bi nešto drukčije uradio s ovim motivom, dapače. Fotoaparat je zabilježio ono što sam ja vidio ispred sebe i dan danas, par godina kasnije, sam zadovoljan s ovom fotografijom. To mi je uspomena na jedan siječanjski kišni dan...

Nema komentara:

Objavi komentar