ponedjeljak, 5. rujna 2011.

Oblaci

Meni jako čest izvor inspiracije, a i dobrih fotografija, posebice crno bijelih, su, oblaci. Mekani, gusti, visoki, niski, rastegnuti, zbijeni, cumulusi, stratocumulusi, altocumulusi, altostratusi, nimbostratusi.... Ma svi su mi dobri! Oblaci uvijek unesu određenu dinamiku u fotografiju; stvore posebnu atmosferu na fotografijama. U svakom slučaju zbog njih često uzimam fotoaparat u ruke i kao budala letim po gradu i bližoj okolici ne bi li uhvatio nekakav neobičan trenutak. Među oznakama svojih članaka imam i oblake jer su mi čest motiv na fotografijama!

Ovu fotografiju sam uhvatio u srpnju 2010. Oblaci su se pojavili kao ogroman masiv u pozadini grada i jednostavno su nestali bez da je bilo kiše, nevremena ili slično. Kako su se pojavili tako su i nestali, usred ljeta... Meni je bilo zanimljivo...

Nema komentara:

Objavi komentar