četvrtak, 1. rujna 2011.

O fotografiji - dodatak I

Kako mi par dana nije bio moguć pristup starom blogu, tek sam sada uspio doći do teksta o kojem sam govorio u prošlom članku (Link). Nije dugačak pa ga cijelig ponavljam:

"Ova [fotografija - a mislim na fotografiju iz prošlog članka] je slikana prije par sati. Na fotografiji je dio apside crkve Sv. Ilije u Metkoviću. Fotografirana je sa zadnjim tragovima dnevnog svjetla pomiješanim s rasvjetom koja osvjetljava crkvu. Vrlo jednostavno... Za razliku od "akademskih fotografa" (bez ironije; radi se o ljudima koji stvarno imaju dosta visoko fotografsko obrazovanje) čije radove u zadnje vrijeme pomalo pratim, pa uvijek uz fotografiju (bila ona dobra ili loša) idu i priče o komprimiranim osjećajima, propitivanju vlastitog identiteta, i ostala filozofska naklapanja. Tko zna, možda se i kod ove moje fotografije radi o komprimiranim osjećajima, samo ih ja nisam svjestan... Heh..."

Nema komentara:

Objavi komentar