nedjelja, 18. rujna 2011.

Velike fotografije

Upravo sam vidio da je Google dodao novu funkcionalnost svom servisu za bloganje. Naime, kada kliknete na fotografiju unutar članka na bilo kojem blogu koji se nalazi na Googleovem servisu blogger.com (kao npr. ovaj moj: marinveraja.blogspot.com) ona se neće otvoriti u novom prozoru, tj. neće se učitati nova stranica, nego se otvara nešto poput flash galerije. Ne znam točno o čemu se radi (da li je stvarno u pitanju flash ili neka druga tehnologija) pa nisam siguran hoće li raditi na svim uređajima (npr. ako je flash, onda neće raditi na iPhoneu). Uglavnom, za probu sam stavio ovu HDR fotografiju, unutar članaka smanjenu, a klik na nju bi trebao otvoriti veću fotografiju u prigodnom sučelju. Naravno, ovo mi je zanimljivo jer mi je blog fotografske tematike, ali sve u svemu, svakako je ugodna promjena.

Nema komentara:

Objavi komentar