petak, 27. srpnja 2012.

Street Art Metković

Ne znam koji bi konkretno bio naziv ovog djela, ali po meni je ovo daleko najbolji rad. Cijelo djelo se može vidjeti na eMetkovic.com portalu (vidi link dolje), a ja bi ga osobno bez problema objesio u dnevnom boravku.

26. svibnja u Metkoviću je održana Street art inicijativa u sklopu koje je oslikan južni zid Neretvinog igrališta. Više o samoj akciji bilo je na eMetkovic.com i na metkovic.hr, a prije nekoliko dana sam prolazio pokraj tog zida s fotoaparatom pa mi se učinilo zanimljivim snimiti tu uličnu umjetnost. Za razliku od dosadašnjih prikaza ovih umjetnina, odlučio sam samo snimiti pokoji detalj iz najzanimljivijih crteža.

Valjda ne treba objašnjavati tko je ovo.

...

Detalj crteža "Autoportret".

Vrisak??

Nema komentara:

Objavi komentar