nedjelja, 22. srpnja 2012.

Procesija

Procesija

U prošlom postu sam imao fotografiju procesije na svetog Iliju lani, pa me je to podsjetilo na ovu fotografiju koju sam snimio na dan mlade mise don Mate Brečića, 18. srpnja 2010. Ova fotografija mi je zanimljiva zbog neobične atmosfere. Naime, procesija je krenula ispred župne kuće, a sama fotografija je snimljena nekoliko trenutaka prije samog polaska. Bogoslovi su baš u ovom trenutku pogledali u nešto meni iza leđa, a kako se radilo o vedrom srpanjskom jutru, sunce je obasjalo njihove bijele halje koje su poslužile poput difuzora tako da je svaki od njih osvjetljen haljom onoga ispred sebe. Još ako tome dodamo dim tamjana iz kadionika dobijemo ovako neobičnu, bezvremensku fotografiju; ili kolokvijalno rečeno: više sreće nego pameti.

Nema komentara:

Objavi komentar