četvrtak, 9. veljače 2012.

Suvenirnica

Gledaj gore!
Moje fotografije Vam se toliko sviđaju da ćete poludit ako nemate jednu doma!?? OK! Imam i za to rješenje! Novo-otvorena Suvenirnica bi trebala biti od pomoći pri odluci što odabrati, kako me kontaktirati, po kojoj cijeni itd.... Ako link nije bio dovoljno jasan stavio sam i strelicu! Sve zbog Vas! Tu me cijene, tu kupujem! Kvaliteta je kod mene - najjeftinija! - koja god kapitalistička parola pali samo da vas uvučem u svoj mali dućan!

Uglavnom; na jedno (lako dostupno) mjesto nastojao sam staviti sve informacije koje Vam mogu trebati ukoliko poželite imati neku od fotografija koje gledate ovdje na blogu svaki dan. Kako je objašnjeno u Suvenirnici ne radi se ovdje samo o fotografijama na fotopapiru, naprotiv! Ovdje ćete moći pronaći i fotomonografije, već uokvirene fotografije spremne za dostavu, itd. Ako nešto nije pokriveno ili dovoljno jasno onda ima e-mail putem kojeg me možete kontaktirati i saznati sve što vas zanima.

U svakom slučaju nadam se da ćete prepoznati potencijalne darove za drage ljude u mojim fotografijama i ostalim foto proizvodima! ;)

A sada jedna (de)motivacijska:

Nema komentara:

Objavi komentar