nedjelja, 5. veljače 2012.

Druga strana medalje

Kako nazvati autore ovog remek djela? (malo sam modificirao ovaj podnatpis. Naziv sam smislio, ali je ipak bio "preagresivan" pa sam ga uklonio.) 

Ovaj članak se može smatrati ekskluzivom jer ovakve fotografije nećete vidjeti nigdje drugdje. Prva fotografija prikazuje stanje uma neiživljene metkovske čeljadi. Jednostavno mi je neshvatljivo da je netko imao volje oboriti pet kontejnera za smeće (druga dva su izvan kadra, imam i njih fotografirane) koji stoje na tom istom mjestu tijekom cijele godine (pored Neretvinog igrališta), ali očito su upali nekome u oči tek kada je pao snijeg! Kako sam već konstatirao početkom tjedna; snijeg ima čudan učinak na ljude. Jednostavno poblesave, a neki se očito ohrabre pa čine gluposti. Ovo je prežalosno da bi dalje komentirao, a neću ni spominjati kante za otpatke koje su na svakom koraku izvaljene sa svojih stalaka tj. držača. Količina gluposti je jednostavno fascinantna!

Drugi primjer snježnog blentavila ide na račun Komunalnog ili nekog tko je nadležan za ono malo reda u gradu! OK. Pao je snijeg. Najavljivali su ga tjedan dana, ima 4 dana da je pao i mi smo i dalje nepripremljeni za njega. Pa mislim stvarno!!? Zar se netko do sada nije mogao organizirati pa da se barem dio smeća sanira? Barem ovo što ćukenja raznose po gradu! Ovdje bih sada uputio konstruktivnu kritiku gradonačelniku: umjesto da se vozikao gradom u traktoru i zavaljivao sporedne ulice i prilaze domovima snijegom trebao je sjesti u svoj ured i raditi SVOJ posao!!! Ima tko voziti traktore i improvizirane ralice, ali samo je jedan gradonačelnik i on treba sjediti u svojoj fotelji i okružiti se stručnim ljudima koji će znati uvidjeti probleme i pronaći rješenja. Da ne ispadnem nezahvalan; ipak bi želio uputiti jedno vel'ko hvala našem gradonačelniku na nesebičnoj pomoći. Biti će drugi put bolje!

Strvinar.

Nema komentara:

Objavi komentar