subota, 11. veljače 2012.

Heavy metal snijeg

Jučer sam uz ovu sliku na Facebooku napisao da mi se sluša Metallica. Hehe, i danas je isto!

Jučer je u gradu bila žešća akcija čišćenja grada. Centrom su harali bageri, kamioni, ralice.... Impresivan prizor. Već par dana kamioni istovaraju snijeg u Neretvu pa sam otišao to zabilježiti. Fora, pogotovo ovako u HDR-u!

Nego, kako je ovih dana jedna od glavnih atrakcija na nacionalnim dalekovidnicama naš gradonačelnik u svom traktoru pala mi je na pamet jedna duhovita paralela. Zamislimo što bi bilo da trener Real Madrida, Jose Mourinho, svojoj momčadi prije bitne utakmice s Barcelonom kaže: „OK dečki! Ja igram u napadu danas!“? Ili da Barack Obama jurša s puškom po Iraku? Haha, mala šala... ;)

E da... Metallica:


Nema komentara:

Objavi komentar