srijeda, 4. siječnja 2012.

Bura nad Neretvom

Luka Metković, 29.11.2009.

Gornja fotografija je jedna od meni osobno najdražih fotografija i baš sam se iznenadio kada sam shvatio kako je nisam prije objavio na blogu. Fotografirao sam je prije 2 godine u jednoj od standardnih "foto-šetnji" gradom. Iako sam i prije i poslije ove fotografije "uhvatio" sličnih fotografija istog motiva, ipak mi je ova i danas osobni favorit. Valjda zbog kišnih oblaka koje je bura upravo počela rastjeravati, stakleno mirne i glatke rijeke, barki u prednjem planu ili nečeg oku nevidljivog, ovaj prizor mi djeluje izrazito umirujuće i skladno.

Naravno, ovo je samo moje viđenje, a iz iskustva znam da će netko drugi (prije ili kasnije) pogledati ovu fotografiju i vidjeti nešto posve drugo od onoga što ja vidim. Na kraju jedna (uvjetno rečeno) zanimjivost: koliko god sam se igrao s ovom fotografijom u raznim programima za obradu slike jednostavno nisam uspjevao dobiti crno bijelu verziju ove fotografije koja bi imala dojmljivost kolor verzije. Imam negdje sačuvanu i crno bijelu varijantu, ali ipak je ova obojana oku ugodnija.

Nema komentara:

Objavi komentar