srijeda, 25. siječnja 2012.

Bura sa svetog Liberana

Pogled sa svetog Liberana. U biti nije baš od crkve nego nekih 200-njak metara niže.

Treba biti budala pa da se po buri poput današnje zaputi na svetog Liberana fotografirati HDR-ove! E pa danas je malo nedostajalo da otpuše i mene i fotoaparat i crkvu. Ali jednostavno bi bilo šteta propustiti lijepo, "čisto" vrijeme koje donosi taj sjeverni vjetar. Pored crkve sam proveo 40ak minuta i svi udovi su mi otrnuli od hladnoće i vjetra, ali kada pogledam ovih nekoliko fotografija nije mi žao.

P.S. Molio bi da se zanemari činjenica da sam sam sebe proglasio budalom. Samo sam htio dati malo više vrijednosti fotografijama. Da smrzavanje ne bi bilo uzaludno! :)

Crkva svetog Liberana

Ovo je pogled, manje-više, od crkve prema dolini.

Nema komentara:

Objavi komentar