četvrtak, 15. ožujka 2012.

Čuvarkuća i 500px

Čuvarkuća

Jutros sam sasvim slučajno uhvatio ovu fotografiju i tek sam postao svjestan kako je efektna kada sam je tonirao u sepiu i malo zamračio rubove. Biljka je, očito, čuvarkuća, a pravi naziv ne znam, kao vjerojatno ni 99% ljudi, a svidjeli su mi se njeni listovi i struktura same biljke.

Nego, u naslovu sam spomenuo 500px.com. Popularni (u biti tek postaje sve popularniji i popularniji) web servis za prezentiranje fotografija i izradu web portfolia. Inače taj web servis ima zanimljiv način ocjenjivanja fotografija. Same fotografije se mogu "lajkati", dodati u favorite ili komentirati, a sama ocjena fotografije se ne računa samo po ta tri parametra već i prema vremenu koliko dugo je on line. Na taj način nijedna fotografija nikada neće dostići maksimalnih 100 bodova, niti će, ako je barem jednom ocjenjena, doći do nule.

Ja sam jutros ovu fotografiju postavio na svoj profil i u kratkom vremenu skupila je nekoliko komentara i "lajkova" što je rezultiralo ocjenom od 74.7 što je čini najviše rangiranom od svih mojih fotografija na 500px.com. Vjerojatno će joj ocjena (ili puls kako se to zove na 500px.com) s vremenom padati, ali zasada mislim da zasluženo (stvarno ima nešto neobično lijepo u ovom motivu) kotira visoko (barem među mojim fotografijama).

Nema komentara:

Objavi komentar