utorak, 13. ožujka 2012.

Crni labrador

"Majstor" me cijelo vrijeme vjerno pratio tog popodneva na ušću.

Prošli tjedan bio sam na ušću u potrazi za nekim novim idejama i motivima (malo eksperimentiranja s dugim ekspozicijama - više informacija uskoro). Prvi dan bio sam na velikom, drugi dan proveo sam na malom ušću. Dakle taj drugi dan, čim sam stigao, u susret mi je dotrčao lijepi crni labrador, koji očito tamo boravi u autokampu (valjda ima netko tamo i zimi - čuo sam radio kako svira).

Očito mu u zimskim mjesecima nedostaje društva, pa se cijeli dan nije odvajao od mene. Kada bi se pomaknuo 200 metara dalje s automobilom (nisam lijen, nego čuvam opremu od potencijalnog proloma oblaka - naoblaka mi je odgovarala za fotografije koje sam hvatao taj dan) majstor bi doletio za mnom. Dapače, u jednom trenutku sam shvatio da sam predaleko od auta, pa sam se vratio nazad i pas me pratio. Sjeo sam u auto, pomaknuo ga 200 metara dalje gdje sam i bio prije toga i on je dotrčao za mnom. Hehe!

Sve u svemu lijepo, zabavno i produktivno poslijepodne na ušću Neretve. Da ništa nisam fotografirao (a jesam i to ću uskoro objaviti) nego samo da sam gledao blesu kako se mota oko mene i dan bi mi bio ispunjen!

Nadao sam se da će barem 5-6 sekundi biti miran, ali ne! Stalno se šnjofa i češka....
I stoji on tako i gleda me... i ne mrda...

Nema komentara:

Objavi komentar