utorak, 28. kolovoza 2012.

Ušće Neretve 2008.

Ušće, 13.12.2008.

Ušće Neretve - neprekidna inspiracija i motiv, ne samo meni već i brojnim drugim fotografima i umjetnicima. Skoro svaki put kada odem tamo fotografiram nešto što nisam nikada prije, a vrlo vjerojatno ni nikada poslije. More skoro svaki put drukčije oblikuje pijesak, nikada nisu isti oblaci, a samim time ni zalazak sunca. Neretva uvijek donese nešto drugo; ponekad suhe grane, ponekad debla stabala i jedino što je sigurno je da mogu očekivati nešto što nisam nikada prije vidio ili fotografirao. Gore prikazanu nakupinu suhih grana sam vidio samo tada, u prosincu 2008. i nikada više. Sama fotografija mi je osobno među dražim, jer je nastala za vrijeme jedne od mojih prvih ciljanih foto šetnji ušćem i dan danas sam zadovoljan kako je u konačnici ispala, a suton koji se te večeri odigrao na ušću nisam više susreo.

Nema komentara:

Objavi komentar