petak, 9. prosinca 2011.

160 godina sv. Ante

Crva sv. Ante na Dubravici pokraj Metkovića

Prošli tjedan sam fotografirao crkvu sv. Ante na Dubravici za župni kalendar župe sv. Ilije za 2012. godinu. Dogodine će to svetište proslaviti 160. obljetnicu izgradnje, te će se tijekom cijele naredne godine, u raznim prigodama ta obljetnica slaviti. Već su počeli radovi na uređenju crkve i okoliša (bočne strane crkve već su obložene kamenom), a radovi će se nastaviti uklanjenjem starog zida koji okružuje svetište. Po svemu sudeći ovo će očito biti jedna od posljednjih fotografija ovakvog izgleda svetišta koje je već nekoliko desetljeća manje-više neizmjenjeno.

Cijeli ovaj tekst napisao sam ne bi li imao smislen prateći tekst za ovu fotografiju. ;) Naime, zadovoljan sam fotografijom i samo sam je htio objaviti ovdje na blogu, pa mi se učinilo zgodno napisati par riječi o predstojećoj obljetnici. Inače; radi se o pseudo-HDR fotografiji; jedan snimak obrađen kao 3 zasebne fotografije, spojene u HDR softwareu.

Nema komentara:

Objavi komentar