petak, 9. listopada 2015.

Crkva sv. Ilije

Crkva sv. Ilije

Gornju fotografiju sam snimio prije 5 godina, na Facebooku je objavio prije cca 3 godine, a u zadnjih 7 dana je dobila više lajkova i komentara, nego u vrijeme kada sam je objavio. Nisam je reklamirao, niti radio nešto posebno s njom da bi dobila pozornost nakon što je 3 godine čamila u dubinama Facebooka. Skroz mi je zanimljivo sada to gledati i pratiti kako Facebook radi svoj posao. Predpostavljam da ju je jedna osoba lajkala, čisto usput pregledavajući ostale moje fotografije, pa je to Facebook prikazao prijateljima te osobe, pa je druga osoba lajkala i tako je krenuo niz. Uglavnom; evo te fotografije i ovdje, na blogu (iako sam je već objavio, tamo negdje na samom početku ovoga bloga, tijekom 2011 godine).

Nema komentara:

Objavi komentar