četvrtak, 4. travnja 2013.

Poplava u Metkoviću

Velika riva u Metkoviću.

Proteklih nekoliko dana stanje u Metkoviću je dramatično uslijed visokog vodostaja Neretve. Tijekom prijašnjih poplava 2010. godine objavljivao sam fotografije na tadašnjem blogu i poprilično me iznenadio visok broj posjeta iako nisam reklamirao blog na društvenim mrežama i tome slično.

Ovoga puta nisam trčao uhvatiti fotografiju i objaviti ovdje. Djelom zbog nedostatka vremena, djelom i zbog činjenice da su emetkovic.com i metkovic.hr to prilično dobro pokrili. Na sreću nisu oboreni nikakvi rekordi u visini vode, iako je i jedan centimetar vode u kući previše.

Kako se vidi iz ove dvije fotografije vrijeme je danas vedro u Metkoviću i voda se polako povlači, a cijeli grad se nada da je najgore prošlo unatoč najavljenoj kiši i jugu za sutra i prekosutra.

Ove dvije fotografije sam obradio na pomalo neobičan način (barem za mene). Nisam htio stvoriti još dvije usputne, strogo novinske fotografije, već sam htio stvoriti nekakvu neobičnu atmosferu. Koliko je to već moguće u ovakvim uvjetima.

Kesten kod velike rive.

Nema komentara:

Objavi komentar