Tih i pust željeznički kolodvor u Metkoviću. Nekada spoj pomorskih puteva i željeznice, danas je Metković samo još jedna stanica uz put. Iako se danas za mnoge nesreće i propasti u gospodarstvu i ekonomiji (kako u Metkoviću, tako i samoj državi) može uprijeti prstom (s pravom) u političare, ekonomiste, menadžere i ostale tzv. stručnjake, "slom" željznice (a i lučkog prometa) u Metkoviću je bio prirodan proces. To je danak koji je plaćen modernom načinu života, trgovanja i poslovanja. Jednostavno (iako nisam bio svjedokom tih vremena, nego samo gledam unatrag) nije bilo načina da Metković ostane ono što je bio u pomorskom i željezničkom prometu do prije 30-40 godina.
O prošlim vremenima i važnosti željeznice za razvoj malog mjesta u dolini Neretve najbolje svjedoči spomenik postavljen ispred zgrade na željezničkom kolodvoru koji kaže:
"Na ovo mjesto 13. lipnja 1885 stigao je prvi vlak. Od tada su se smanjile prostorne i civilizacijske razdaljine i ovaj kraj krupnim koracima korača naprijed."
Nema komentara:
Objavi komentar